Malin om... Hart of Dixie

Hart of Dixie 1x03

Kategori: Hart of Dixie

Hej!
Ursäkta att jag inte har bloggat på sistone, har inte riktigt kommit igång med den här bloggen eftersom jag fortfarande bloggar om One Tree Hill på min andra blogg också :P Och jag försöker njuta av ledigheten och har många andra grejer att göra... :)

Men i alla fall: Kvällens avsnitt! Lika bra som vanligt. Och Brick var lika irriterande som vanligt :P Han verkade ju ändra sig mot slutet, men jag tror inte det håller så länge... :P Men men. Jag gillade Lavon i det här avsnittet, han är rolig :D Och Burt Reynolds. Hahaha... Didi, den nya tjejen, är ju härlig också. :)




Och George är en så bra vän till Zoe!! =)

Jo, Julia undrade varför jag tog bort hennes kommentar. Jag bloggar bara om sånt som har hänt på Kanal5 än så länge, så om det är någon kommentar som innehåller spoilers (sånt som inte hänt i Sverige) publiceras inte de kommentarerna. Så ni vet. :) 

Kommentarer

  • Sara säger:

    Snälla blogg mer om HOD :) älskar den serien nästan lika mycket som OTH <3

    2012-08-26 | 16:00:07

Kommentera inlägget här: